MENANGANI BEBAN KAD KREDIT DENGAN BERKESAN

Menangani Beban Kad Kredit Dengan Berkesan

Baki tertunggak kad kredit anda menimbun?
Cukup bulan gaji masuk poket, sebahagian diperuntukkan bagi bayaran minima 5% kad kredit? Tak pernah ada wang simpanan?
Tiada wang tunai berlebihan untuk jelaskan baki kad yang kian lama tertunggak? Ingin buat pinjaman peribadi? Tetapi tidak logik, bagaikan "tutup lubang lama, gali lubang baru!" Lagipun, tidak berbaloi dengan kadar faedah yang amat tinggi.

Habis, apakah cara yang paling berkesan untuk menangani masalah baki tertunggak kad kredit? Cara yang paling mudah & berkesan ialah pelan struktur semula akaun kad kredit dgn SKIM TANPA FAEDAH.
Harus disedari bahawa hutang tetap hutang, kecuali dapat dijelaskan dengan wang tunai. Jika hutang tidak dapat dilangsaikan dalam masa singkat, kenapa tidak berfikir untuk kurangkan bebanan kad dari segi kadar faedah dan tempoh bayarannya?
Kadar faedah normal kad kredit adalah 18% setahun. Dengan SKIM ini, kadar faedah dapat dikurangkan. Penjimatan faedah dan tempoh bayaran turut dipendekkan kepada 3 tahun*.
Tidak dikenakan sebarang bayaran yuran atau caj. Tidak memerlukan dokumen, asalkan kad adalah aktif dan tidak kena blok. Pemprosesan hanya 1/2 jam. 100% kelulusan.

*Baki tertunggak RM10,000 mengambil masa selama 89 bulan (7 tahun & 5 bulan) dengan bayaran minima 5% setiap bulan dan jumlah bunga dikenakan adalah sebanyak RM3,625.18. Sila rujuk kepada penyata kad kredit anda sendiri.


Jangan berlengah lagi, bertindaklah segera demi penjimatan faedah.
Sedarilah bahawa faedah baki tertunggak kad kredit dikira secara harian.

Tiada ulasan :